piątek, 10 lutego 2012

PIZZA ZIOMAL!!!!!

WY TAM!!!

Czy Pizzeria którą prowadzicie jest na skraju bankructwa? Zamówień coraz mniej, a cegieł w okno coraz więcej? Cóż, wasze zmartwienia dobiegają końca, gdyż oto zamiast jakiejś-tam Pizzy możecie sprzedawać BARDZO ZIOMALSKĄ PIZZĘ? Jaka jest różnica? Zerowa, ale na pudełku umieszczacie nowy odcinek "Ziomala" mojego autorstwa i wasze Pizze zaczną sprzedawać się jak świeże bułeczki... co prawda nie dla (bądźmy szczerzy) paskudnego smaku waszego produktu, a ze względu na nowy zajebiście zabawny odcinek Ziomala! Ale jaką ci różnicę to sprawia skoro jesteś w tym zawodzie tylko dla kasy?

Tak jest! Odezwijcie się do mnie, a pomożemy sobie i i Ty będziesz miał nowe odcinki Ziomala na swoim pudełku od Pizzy, albo nie pomóżmy sobie i umieść jakiś inny własny komiks na pudełku Pizzy który przyciągnie klientów, a pozwę ciebiebie za kradzież mojego pomysłu  (Tak jest! Mam już adwokata!) i się nie wypłacisz mi się do końca życia!

NIE CZEKAJ! ODEZWIJ SIĘ TERAZ :D
(Z podziękowaniami dla Kolegi Marcina za pudełeczko ;)  )

A tu jako bonus takie dwie fajne  Ziomalskie okładeczki :


Nie mam w planach wydania drukiem jeszcze, ale ładnie to wygląda... MOIM ZDANIEM przynajmniej ;)


Pozdrawiam
~Pan Miluś



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz