piątek, 20 czerwca 2014

"WPROST" bezczelne!

Ech...

ECH....

ECH!!!!!!

Naprawdę nie chce mi się gadać o tym co się w tym kraju wyprawia ale wkurzają mnie takie historie. Nie chcę by brzmiało, że biorę stronę polityków bo sam za nimi nie szaleję ale czasem poważnie się zastanawiam za kogo prasa w tym kraju się uważa.

Tu nie chodzi oto co ujawnili tylko o sam fakt ich akcji.

Podsłuchiwanie? Nagrywanie? Upublicznianie?


Normalnie bym machnął na to ręką ale fakt, że wieu teraz robi z tych dziennikarzy niewiadomo jakich bohaterów, "koledzy po fachu" chcą ich bronić i sam fakt, że ABW jest rzekomo bezsilne by coś zrobić... No żenuje mnie szczerze.

 Że ujawnili takie inne informacje - fajnie, ale jak istotne by nie były niech odpowiedzą za to tak jak powinni zgodnie z prawem. To trochę jak z tym całym "Wikilinksem" kilka lat temu. Dla mnie to, że dzięki niemu wiele prawd wyszło na jaw jest super, ale ciągle powinien być osądzony za to, że zrobił to bezprawnie.

Może i patrzę na sytuacje zbyt surowo ale nie podoba mi się jak ktoś podchodzi do tej całej afery tak czarno-biało i jedno stronnie...



Pozdrawiam
Maciej Kur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz