środa, 2 lutego 2011

A co Ty tam wiesz?

Uśmiejecie się! Jak się okazuje swego czasu, gdy Ziomal miał jako-taką popularność na jednym forum gdzie wrzucałem jego przygody, zrobiłem... TEST WIEDZY O ZIOMALU!!! Nie mam pojęcia co wtedy myślałem, bo to z cztery lata temu było, ale jak ktoś ciekaw sprawdzić ile z moich komiksów zrozumiał to proszę bardzo :

http://www.funtest.pl/test/ziomalmaika/

I to wszystko na dziś i...
Co Ja słyszę? Pytacie KIEDY zobaczycie WRESZCIE jakieś nowe Ziomale?

A tutaj na przykład :

Epizod 21 (pratycznie odcinek Walentynkowy, ale komu tam się chce czekać)


Epizod 22


Epizod 23


Epizod 24 - "Ziomal i inne chłopaki"


No! I to by było na tyle! Wracajcie do domu i... Co proszę? W moim poście z okajzi Święta Trzech Króli obiecałem, że wrzucę WSZYSTKIE moje komiksy-parodie na bloga i póki co ich niema?
Macie pojęcia ILE tego jest?
Macie pojęcia JAK DAWNO to rysowałem i JAKIEJ to jest jakości?
A co mi tam....

OTO PARODIE (nie wszystkie ale i tak sporo) :

Batman :


"Batman Znów" (Dla niewtajemniczonych :  Ów komiks to dziwna hybryda Batmana Nolana - a tak właściwie tego co o Batmanie Nolana wiedziałem, gdyż rysowałem to na miesiąc nim film wyszedł - z edukacyjnymi  inter-akcyjnymi serialami dla dzieci jak "Dora The Explorer", "Klub przyjaciół Myszki Miki" czy "Mali Einsteini", gdzie postacie gadają bezpośrednio do widza...)

 

Lucky Luke (w wersji dla dizejszej młodzieży) :

Indiana Jones :


Popeye :

 
 

Batman spotyka Scooby-Doo  :


I na koniec mały ukłonik w stronę największych komików w historii i moich osobistych idoli...



I to by było na tyle...


~Wasz Pan Miluś



P.S.
Jestem na drugim roku ASP...

1 komentarz: