poniedziałek, 28 lutego 2011

Ulubiona postać!

 A tym razem coś prostrzego i neutralnego - Sonda na ulubioną postać w "Ziomalu" (Się wie!)

Początkowo chciałem to ograniczyć sondę tylko do kilku głównych postaci, ale jednak ciężko mi samemu oszacować kto jest od kogo ważniejszy, wiec ostatecznie dałem wszystkie postacie które się pojawiły więcej niż dwa razy, a w każdym razie jakoś istotnie wpisały się w kanon "powracających postaci".

Oczywiście jeśli rozpieściłem was wcześniejszym "fabularyzowanym" głosowaniem i nie macie teraz zamiaru oddać swojego cennego głosu jeśli sonda nie jest częscią jakiejś grubszej intrygi, a wasz wybór przyczyni się do zniszczenia ludzkich żyć to proszę...


Ale to nie obowiązkowe ;)
Jak ostatnia Sonda i ta będzie trwała równo DWA TYGODNIE (chyba, że mi się coś odwidzi) choć nie bronię głosować po zakończeniu ;)
Komentowanie swojego wyboru mile widziane!

Sonda za TRZY... DWA... JEDEN.... ZERO...


Pozdrawiam
~Pan Miluś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz